13 January 2012

ulser ooo ulser ! doomm !

assalamualaikum syg ! bersua lagi kite di muke blog nih ! kaifahaluka/ki ? *arab sudaaa !
sihat tak ? sihat tak ? alhamdulillah lah .. aku pon sihat jugaa tapy tidak di area mulot aku ! arghhhhh ! AZAB taw takk ?! ULSER MULOT ! korang ade ? korang pernah rase ? haishhh , sumpah merane beb ! kalau kat area tepi pipi neh bole lah gak tahan *ckp je lebihh . TAPI nih bhgian gusi kot . kat pelipat antara mulot aku ! huuuuuu~ rasekan asma.. nih lah masenye tok kaw kurangkan bercakap , asyik bercakap je dr duluu. pot pet pot pet =.=' hahaha . ade aku kisah ?? oke , msty korang nak tahu kan cne tibe2 je aku leh 'terjebak' ke kancah ulser nih ..ceritanya bermula beginiiii .... *jeng jeng

"pada suatu pagi yg sgt mndamaikan, aku tersedar dr tidurku dan lantas bangkit dr pmbaringanku ... seperti biasa aku akn mncapai tuala mandi ku dah terus bergegas ke tandas memandangkan ketika itu jam sudah menunjukkan jam 7.05 pg. kelas aku akn bermula pada pkul 8 =.='  so, dgn mamainye aku sudah pon berada di dalam tandas..selepas itu aku pon....... *takleh bgtahu lah kan ? private gile nih.. n blablabla.. aku pon mncapai berus gigi dan terus memberus tanpa mmbuka mate .... n kerana terlampau seronok mmberus, aku TERODOK gusi aku ! arghhhhhhhhh ! sakit tol lahhhh ! n di situ lahh bermulanye ULSER di dalam diari hidupku :( "


nie bukan ulser aku taw.


okeyy, skg aku berusaha cari penawarnye :) and mypakcikk advises me to drink a lot of water :) huuuuu. take carenye diaa kan ? yelaa pakcikkk . makcikk dah minum pon :) tapy sakit je agii. cane nih ? huuuu , nty dah sihat , makcikk gtaw yee ? syg pakcikk lahh <3 thanx a lot ! dun worry syg ! i'm oke :P