29 February 2012

syg tak kuat :'(

hye readerz ! sorry . post kali ni penuh emosi, 
kalau ade yg mnyampah cerita ini.
senang saja. sila klik kotak merah di sebelah ats kanan.
harap mklom .

okeyy. sumpah ! aku rindu sgt kat diaa skg ni !
rindu dgn gelak tawa dia, gurauan dia, wajah dia, suara dia,
dan semuanya tentang dia .
hanya dia ! :'(



hanya yg pernah alami sahajanya yg tahu.
dan aku salah seorang drnya.
sungguh ! aku takut sgt kehilangan dia.
YA ALLAH , KAU TOLONG LAH SEMBUHKAN PENYAKITNYA YA ALLAH.
AKU TAK SNGGUP LAGI LIHAT DIA BEGITU.
SESUNGGUHNYA KAU MAHA MENGETAHUI LAGI MAHA PENYAYANG




baru 2 hari tak dengar khbar berita , aku dah jd cam org meroyan tahu takk !
sorry my housemate ~fifa,paw,wanie,mina,zatin,nana n shasha ~
susahkan korang. aku suke berangan kan skg,buat keje semua tak kne..
tiap2 hari aku nages kan ? sedu sedan plak tuu.sorry yaws.

abg..
abg kne kuat taw? lawan penyakit tuu.
ayg tak snggup tgk abg terus sakit cmni. syg rase sakit gak.
kuatkan semangat. abg nak amik final exam kan ?
please,please,please
ayg dah tak kuat lagi :'(
i really miss you. really.
i will waiting you syg.


~ kami mcm twin kan ? ~
kitrg suke ketawa sme-2
membahan sme-2
nangis pon sme-2
HAHA

:'D