24 February 2012

trend kahwin muda ?

hye readerz ! aku act tak tahu nak posting ape . tapi bile aku on9 fb n twitter milik aku , aku rase mcm nak share gn korang pasal topik KAWAN MUDA :)
 heyy2 ! aku rase skrg dah jadi trend kot kahwin muda nii. dah kmbali mcm dulu2 balik. tapi bezanya org dulu2 kahwin, mak bapak yg aturkan, dorang yg kahwin tak tahu pape pon. bercinta lpas kahwin . hee
so sweet ! sebab tuu kekal lame. smpai nak bercucu cicit masih lg panggil ABG SYG !haha

tapi zaman sekarang lain ouhh. kawin muda sebab suka sama suke :) bgus2 ! mmg dah smpai seru agaknya.yg mak bapaknya restu, so ape nak tunggu lagi kan ? haha

Rasulullah s.a.w pon tidak membenci MUNAKAHAT nii. :)

"Perkahwinan itu Sunnahku, sesiapa yang tidak suka kepada Sunnahku, dia bukan daripada kalangan umatku"

(riwayat Al-Bukhari)

see, sudah jelas kan tak salh pon perkahwinan tuu tak kire dlam usia yg muda ataupon sudah lanjut usia . hehe

tapi yg jd masalah skrg , org sekeliling kite ! aduhaii. keje nak mngutuk jer. kahwin muda dikatanye gatal, langkah bendul n so on.
kahwin lambat dikatanya tak laku. ape daa !
JODOH ITU RAHSIA ALLAH !
so, tapyaa lah kau nak pertikaikannye :'P


okeyy, based on pngalaman aku sendiri laa kan, ramai daa member seperjuangan aku dah jadi isteri,suami, mak n bapak org :)
CONGRATES semuaa !
#masih tak lambat lagi aku nak wish korang kan ?

 the number one HOT MAMA ! proud with you syg :)
NUR SHAQHIRIN MARSIDI
two child already yaa.




the second HOT MAMA ! very shocked , most suprised about this.
UMMU 'ARIFAH SHAHBUDIN
still in tempoh berpantang .
jaga pantang syg, nti kau bentan susaa tahu.


sampaikan salam peluk cium kat ARIF FURQAN oke ?
tak lupe jugak kat 2 org lagi ankbuah aku ADAM SYAH n AIDA SYAKIRAH
sygg diaa !

huh ? hebat kan kawan2 aku. dah ade anak pon. aku bila lagi kan ?
hehe. insha allah, lagi 5tahun.
tapi kalau jodoh smpai awal, aku terima. hehe
boleh jd mama hot jugakk.

kelmarin g sekolah pon, IBU, MAMA semuaa ckp aku dah cam mak org . haha nmpak tak kat situ ciri2 seorang ibu. hahah. okeyy laa, thats all . semoga bhgia selalu .