15 March 2012

cinta zaman sekolah part 2

kawan2 ! kite sambung lagi pasal cinta zaman sekolah ni . 
hehe. kali ni ceritenye lebih byk. jangka masa nye pon lma jugakk.
kisah cinta di zaman remajaku. jeng3 

awak ! walaupon dah 9 bulan berlalu . awak tetap kawan sy . smpai bile2
insyaallah ! awak kawan yg terbaik . :'D
6 tahun kenal awak dah byk sy tahu pasal awak ..
awk pon cmtu gak kan?

06DIS2008 : haha. kelakar btol. tak pernah dalam sejarah sy berangkat2 gn lelaki ni. haha. 
fyi, awak lah abg angkat sy yg pertame. hihi. 'abg adik kan ' egat lagi takk ?
fuhyoo, best gak ade abg angkat ni. awk boleh lindung sy kat sekolah. huhu

14MAC2009 : 3bulan sy jadi adik awk, mmg best . awk tak pernah sekali tak amik berat pasal sy. abg yg baik kan ? hah. *even terpakse bermadu gn bestfriend sndri. hihi
haha. spe sangke kan hbgn yg selama ni cume ADIK ABG , tapy jd lebih dr tuu plak . haha
sumpah, sy tak sngke waktu tuu. 
btw..terima kasih awak cz pilih sy. 

14MAC2009...14MAC2011..



dua tahun berlalu . tak sedar pon.
hari2 lalui hidup dgn awak. hehe
bahgia. ! yess , bhgia !
hanya tu jer yg mampu sy kate.

tapy syg.. jodoh kita tak panjang. sy tahu tu salah sy. sebab tak berjaya pertahankannya.
MAAF, MAAF dan MAAF .
sy tak kuat utk berhadapan dgn tu semuaa.
dan sy perlu pilih antara dua. dan sekali lagi maaf..
saya pilih DIA :')


sy tahu susah awak nak terima semua ni. sebab dah terlalu byk kngan kite.
tapi satu jer sy pinta. awak maafkan lah sy.
doakan kebahgiaan sy.
saya yakin satu hari nty awk akn jumpe perempuan yg terbaik utk awak.
cinta sejati awak.
trust me :)




thanks to much MOHAMMAD NAZREEN NAZIULA 
you are one of my precious moments.
thank youu
:')



#kite tetap kawan smpai bile2. insha allah :)