26 May 2012

officially 19 already :)

happy birthday to me..happy birthday to me..happy birthday to asma..happy birthday to me ! :D 
gegege. gedik LOL . nyanyi sendri. tak maluu ker ? bior laaa.



okeyy, dgn bangganye aku nak umumkan. now, I'm officially 19 years old already ! YARKKK. dah tue ko asma. hehe. dah boleh tunang nie. opsss ! hehe *gatai kejapp.
okeyy. birthday tahun biase2 je. hadiah pon tarak ! hurmmm. kngn pon takde. dpt call free mcm ape jer. 3 org jer yg aku kol. paling sedey.. encik BOYFIE sakitt. :'( egat nak celebrate sme2. mmg tinggal angan2 jelaa jwbnye. tapi aku masih bersyukur sebab sakit2 pon dy masih egt . love youu laa syg !

and alhamdulillah.alhamdulillah.alhamdulillah. ALLAH masih pnjgkan umur aku . aku masih diberi peluang bernafas di atas muka bumi nie. :'( jadi khalif yg solehah. dah byk aku lalui selame nie. semuanya mematangkan aku . betul laa kate org. pengalaman adalah guru yang terbaik utk kita ! 

ahhaa ! bile cite pasal nie. harini kalau korang nak tahu adalah HARI GURU , bersamaan dgn 16 MEI . padahal semuaaa org msti tahu. sje je nak gtaw yg SAMA dgn birthdayy aku laa. bangga tak? bangga tak?* okeyy. jadi aku nak amik ksmpatan ni utk ucapkan selamat hari guru kpd semua tenaga pengajar yg pernah mngajar aku. tak kire laa lame ke sekejap ke. mereka tetap guruku..warga pengajar SK BANDAR TUN RAZAK 2,SRA BANDAR TUN RAZAK,SMK RAJA ALI,SMK SERI BINTANG UTARA,KEM PLKN SIMILAJAU, BINTULU.... dan tak lupee gak pensyarah2 JPH POLITEKNIK IBRAHIM SULTAN JB.. even takde hari pensyarah.