09 June 2012

stay strong ~ can I ?

YA ALLAH. dugaan apekah ini? 
mampukah aku menghadapinya? aku tak sanggup lihat dia sakit mcm tuu. 
ye, aku mngaku aku masih kuat smpai ke harini kerna IZIN-MU dan demi dia.

dah 2 bulan berlalu.. tiada perubahan.
jujur.. hati aku sedih lihat itu,ini.
jujur.. hati aku cemburu lihat mereka dan mereka bahgia seolah-2 takde masalh.
jujur.. hati aku sayu lihat dia terlantar begitu...

YA ALLAH, kau sembuhkan lah penyakitnya ya allah.
sesungguhnya kau tahu ape yg terbaik utknya.
jika sakitnya itu adlah utk menghapuskan dosa-2nya.. aku redha ya allah .

semoga dia akn terus kuat dan bertahan ~



kini.. aku sgt rindukan dia. teramat~ hurmm :(
satu je yang mampu aku lakukan sekarang...iaitu BERDOA & terus MENANTI...





i miss you syg.. really :( please stay strong. 
i'm always wait youu.



begini laa rutinku. hari-2 aku akn pastikan dia tak keseorangan.
di FB, ade post dr aku, di HP ade msg-2 dan misscall.
aku tak kan pernah jemu. insha allah !
kuatkan hatiku ya allah.