05 December 2012

C R U S H :)

Assalamualaikum . Hi love!
woww. ape ni? ape ni? love-2 bagai. geli taw.
Eh? aku pyk suke laa. haha.*brutal sudahh. okey, rasenye korang boleh tahu kot aku nak share pasal ape kali ni. sebelm tu nak tnya. anyone pernah ade CRUSH? takde? okey tipu. dah tahu daa tipu. kenape aku over confident sedemikian? haha. sebab tipu laa kalau korang katekan yg korang tak pernah ade crush. tak pernah sukekan someone. melainkan korang tu dlm kategori heartless. maybe..hee

dah asma jgn nak merepek. haha. okey, aku nak cte ni. aku pon ade CRUSH.dulu kale. haa. *kelas kauu mariaa! haha. serius.aku tak tipuu. tapi aku tak tahu laa crush aku ni semuanye tahu or tak psl feeling aku ni kat dorang! eh? jap2. SEMUA? wahh. ramainyee. heehe. biase laa. aku start berjinak-2 dgn adat ber-crush ni sejak darjah 4 LAGI. haha . nak tahu siapa kanak-2 lelaki yg bertuah tu? kanak2! hehe.okey, aku boleh mention nme dia as MFI. or gelaran aku bg tok dia dulu abg KP tweety. kenape abg? sebab dia tue setahun dr aku. kenapa KP? ok, sebab dia ketua pengawas sekolah dulu.(abis laa kalau dak SKBTR2 bace ni, kompem dorang tahu siapa) hehe. & kenape tweety? okey, ni rahsie genk2 aku jee yg tahu.

back to the story..
aku minat kat dia since dia darjah 5 & aku darjah 4. okey,tok pengetahuan korang, dia ni budak baru kat sekolah aku. hehe. mak dia cikgu yg baru berpindah ke skolah aku. aku masih ingat lagi first time aku terjumpe dia.. waktu latihan rumah sukan. okeyy, sgt untung laa kan, dia stu rumah sukan gn aku. RUMAH WIRA..a.k.a rumah biru . waktu tu cikgu tgah buat pemilihan atlet utk wakil rumah sukan. yess, dia terpilih. dan aku jugaa. yihaa. ade peluang laa nak jumpe hari-2. memandangkan tiap2 ptg kami akn mnjalani latihan balapan di padang. (org mngantok disorongkan bantal) cmtu laa rasenye :) nak dijadikan cerite, krn kepenatan, kami pon ke kantin utk menghilangkan rase dahaga. dan itu laa first time kami bertegur sape. :)




selepas tu, kami jumpe lagi. yeahh. di kem kepimpinan pengawas. sekali lagi untung. sebab kami pengawas. mohon jgn jeles. & ni kenangan yg lagi aku tak lupee.
mane taknye.. dia sekumpulan dgn aku. yeah! kumpulan yg lahir pd BULAN 5. how sweet kami kan? haha (ok asma,kau perasan!) dia lahir 1 MEI & aku 16 MEI. n smpai skrg, aku masih tak ketinggalan utk wish birthday dia setiap kali bulan 5 muncul. even dah 8 tahun kitrg tak berjumpe.. tapi aku masih stalk perkembangan dri dia kat Facebook. :) dan dia sekarang sudah berjaya,
berjaya sebagai seorang perwira negara. mnjadi salah seorang anggota ATM.
(tumpang bangga utk awk)


ok, berbalik pd cerite..selepas kem tu, kami jadi mkin rapat. mcm abg gn adik laa kononnye. hee
kami masuk pertandingan itu & ini bersme2. aku wakil ni, dy wakil itu. sgt sweet. & tanpa disedari ade  yg cemburu. meroyan bile tgk aku gn dia rapat. biase la tu kan? ape masalah minah tu pon aku tak tahu! haishh. disebabkan hasad dengki org laa, aku & dia bergadoh atas salah paham yg ntah ape2 tu & tak bertegur hingga dia tamat sekolah. pergadohan kami pon jadi sebulan sebelum dia tamat sekolah -.-' jgn bygkan bertahun2 pulak. sungguh sadis kan? bile diingat2kan semula, rase geram pon ade gn minah tu. huh! tp serius smpai skrg, aku tak tahu minah yg mne stu bwk mulut tu. ok. end of story. da asma. lupekan semua tu. crush hnye tnggal crush :) hahah. maybe sebb tu kot ianye dipanggilkan crush.. haha cinta yg tak kesampaian rase mcm dilanggar kereta dgn kelajuan 120km/jam

haha. okey, ni pengalaman cinta zaman sekolah rendah aku. mcm mane pulak dgn sekolah menengah? tungguuu. akn di update dikemudian hari :) tadaaa.



 lots of love: AsmaWahidah .