01 February 2013

Ya Allah. Aku jatuh cinta ~ :')

yee. aku sudah jatuh cinta! dengan siapa? dekat mana?
perhatian. aku bukan jatuh cinta kepada seorang insan bernama lelaki yg mempunyai paras rupa yg menarik tapi aku jatuh cinta dgn dakwah yg disampaikan oleh seseorang yg semase hayatnye aku tak pernah kenal. tp alhamdulillah setelah dia kembali kepada Penciptanya.. aku kenal dia sebagai dai'e. dai'e yg sejati. yee bukan aku shaje malah sebahagian besar yg lain.

Ya allah, apekah ini dipanggil hidayahMu ya allah. utk aku kembali menjadi muslimah sejati.. sungguh. tak henti-2 air mata aku menitis membaca artikel ibunya.



insha allah. aku yakin. mase utk aku telah tiba. aku harus mulakan perlahan demi perlahan. mulekan dgn yg mudah dahulu.  semoga dipermudahkan segalanye. aamiin. :)

#dedikasikan kpd Allahyarhumah Siti Hajar. :) Al-Fatihah.

1 comment:

syekkeybintang ♥ said...

We always here to support you Smaq :)

May Allah ease everything :")