19 May 2013

goodbye TEENagers life ! :D

* AWAS ! (entry kali ni agak syok sendiri) hahhaha :D 




16 Mei 1993-16 Mei 2013

alhamdulillah. shukran lillah ~ dgn izin-Nya aku dapat merasai kenikmatan hidup hampir 2 dekad  ya sudah 2 dekad. mcm2 yg aku tempuhi sepanjang tempoh tu. terima kasih yg tak terungkap utk Mak krn melahirkan seorang gadis yg kuat & tabah yg kini sudahpun menginjak dewasa. uhibbuki ya ummi daiman :* 
utk keluarga, saudara-mara, sahabat, guru-guru, seniors, juniors dan awak .
terima kasih atas doa kalian utk saya. semoga semua yg baik menjadi kenyataan.
Seorang sahabat berkata "semoga semakin bertambah usia, semakin dekat dgn Pencipta" ..

ya. terima kasih semua kerana mengingatkan saya.. bahawa saya 'selangkah' mendekati kematian.
MATI ITU PASTI.. HIDUP ITU INSYA ALLAH .



pakcik google wish saya. yeahh. sukenyee XD haha terima kasih!

No comments: