13 May 2013

sayang di sayang duhai cik T

moshi moshi. eh ?
ape mimpi entah. saje je nak praktis jadi org Jepun. mana tahu rezeki dapat stdy jauh ke sana.
ni bukan berangan ni mimpi ok. haha :D

okey berbalik kat tajuk post aku kali ni. CIK T.
agak-agaknya ramai yg kenal dia kan. haha.betul ke idak ? :) hehehe. (angguk2 kepala) haa betul lah tu cik T yg korang fikirkan tu. hee cik T.I.K.U.S .

ape mimpi aku nak cerite pasal dia kat sini eh? haa jgn pelik. sekarang ni dia dah jadi SALAH STU dari haiwan peliharaan housemate tersyg aku. haha. hari pertma balik ke Johor, di sambut oleh Cik Meow. :3 (okey lagi)
wei nak habaq ni weii! sekarang ni aku dah tak fobia sgt dgn kucing. heee. tapi kalau dia nak dok mengawan depan aku.. mmg aku lari jauh2 berkilo2 meternya. AWAS! aku sgt fobia bile tgk kucing2 mengawan. bukan sebab cemburu or what. tapi aku tak suke. depa kalau nak mengawan mmg wajib ke nak melompat atas aku agaknya. sampai kan aku pun musykil.. -.-' "depa ni nak mengawan dgn aku kee or dgn pasangan depa?" hahahahha . ok ni bukan lawak.

berbalik semula cerite pasal cik T. lepas kepulangan kami disambut dgn cik Meow dr depan rumah. kami still okey lagi. kecuali si Fifa. tahu je lah dia kan. penyakit 'Ailuro Phobia' dia sgt extreme. hahha (dia mampu membunuh sekali. jgn tak tahu. haha)

pada belah malamnya, dok syok siapkan report & our presentation slides.. kami dikejutkan dgn kehadiran cik T yg comel-comel lote gituu. what theee ?? o.O menyeramkan tahu. dia boleh main lari2 kat belakang aku seolah2 dia sedang bersuka ria kat taman tema Legoland. haha . aku pon ape lagi ? dgn spontannya melompat setinggi yg boleh. geli wei gelii ! (kisah ketika di Drjah 5 terjah kembali....... ) dah dahh. tak pyah nak flash back sgt.

aku ingtkan aku sorang jee yg fobia atau erti kate yg lain TAKUT dgn cik T tu. tapi rpe2nyaa hampir semua dlm rumah tu pon same jee dgn aku. hee ade jugak geng. ^_^ maka bermula lah pada malam tu mcm2 agenda/plan yg kami rancang.. nak beli perangkap lah. nak beli glue trap lah. ape lahh.


malam berganti malam.. akhirnya mase yg dinanti2kan tibe.
plan kami akn dijalankan pd hari 'gotong royong perdana' rumah sewa kami.. hee
kemas punya kemas.. dari peti sejuk, halaman rumah sampai lah ke almari usang kat dapur tu. (tempat persembunyian cik T)
...dalam hati.. padan muke kau cik T.

ketuk punya ketuk almari tu, tak keluar2 jugak cik T ni. hmm ape lagi nak buat eh?
sekali si Fifa ni pergi sepak almari tu, terus tercicit cik T lari keluar dr almari tu. arghhhhhh ~ terkejut weii. serius talk. and again.. dia lari belakang aku. yarkkkk. tekad ! sampai bile2 aku fobia dgn diaa. eieeeee.


lepas tu, ktrg cepat2 kunci pintu belakang rumah. takut nnti dia masuk balik pulak. kang nahas nak halau diaa balik. aku dah fobia gile daaa -.-
maka berakhirnya perjuangan kami semuaa dgn cik T. tapii.. tapi.. ku harap kan panas hingga ke petang, rupenya hujan di tengah hari. hmmmm

balik KL.. jumpe pulak dgn sepupu dia.. cik Rot. :(
mak nyaris2 kene gigit dgn diaa. aishhh. dah lame cik Rot tak dtg jenguk rumah aku. skg ni dia dtg balik. oh nooo !! *aku rase kene buat solat hajat dgn bacaan yaasin. supaya depa tak muncul lagiii. hmm fobia taw takk !



perhatian. ni bukan cik T kat rumah aku. haha
pic ni aku jumpe time aku nak buat report haritu..
taip M.I.C.E kat pakcikk google. sekali keluar muke diaa. -.- haishh
aku nak cari MICE Tourism laaaaa . bukan diaaa. 

No comments: